Ενδιαφέρον!!! Νο1 — Αρχίσαμεν!


Μεταφέρθηκα σε self-hosted wordpress blog, σας περιμένω εκείς www.empneusmeno.com

Empneusmeno .wordpress.com (an alternative view)

Promote your Page too

Επίσης εάν σας αρέσουν τα άρθρα μου, ελάτε και στην σελίδα μου στο facebook ή στο twitter μου.

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ να εγκαινιάσω μια νέα ενότητα στο μπλογκ μου. Η ενότητα θα έχει την επονομασία “Ενδιαφέρον”. Αυτή η ενότητα θα περιέχει τα ενδιαφέρον άρθρα που διάβασα την κάθε ημέρα, με μια μικρή περιγραφή/σχολιασμό. Δεν είμαι σίγουρος τι θα περιέχει σαν θεματολογία, αλλά σίγουρα θα έχει ειδήσεις, περίεργα, νέα από επιστήμες ή απλά κάτι που μου κάνει εντύπωση. Ελπίζω να την απολαύσετε όσο εγώ!

  • Sigmalive.com

Όσο και με νευριάζει και περισσότερο … Δεν ξέρω τι να πω … τα ψευτοάρθρα του, η μη επεξήγηση των άρθρων στα Social Media (πχ facebook), το σκατά loading του που με σπάζει; Και πολλά άλλα … anw … δεν έχει σήμερα link από Sigmalive …

———————————————————————————————————————————-

Δικαιολογία για να πω … Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς, γιατί αγαπώ πολιτικούς, αφάνταστα, αλήθεια … Αναγκαίο κακό … Τελικά δεν ξέρω τι να σκεφτώ!

———————————————————————————————————————————-

Απλά επειδή το διαδίκτυο δεν είναι αντικείμενα(property) με copyrights.

———————————————————————————————————————————-

… Κάπως πεσσιμιστικό αλλά αρκετά σωστός!

———————————————————————————————————————————-

Πολύ ωραία η ιδέα της μάνας για κυπριακό λεξιλόγιο!!!

———————————————————————————————————————————-

Κύριος Χαράλαμπος Θεοπέμπτου … Ένα πλάσμα που μιλά σωστά δαμέσα …

———————————————————————————————————————————-

Πολύ καλό και ελπίζω να συμβεί!

———————————————————————————————————————————-

και ένα ωραίο τραγουδάκι, με το οποίο έχω πορωθεί τον τελευταίο καιρό :p

Leave a Reply

