Παρελθόν, Μέλλον … Παρόν;


ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ, ταξιδεύω σε άλλους κόσμους, κόσμους μαγικούς, κόσμους ονειρεμένους. Κόσμους του παρελθόντος, αλλά ένα παράλληλο παρελθόν, γεμάτο περιπέτεια και μαγεία. Ένα παρελθόν με ήρωες, ιππότες, δράκους και πριγκίπισσες. Μέσα εκεί, άλλοτε είμαι μάγος και άλλοτε πολεμιστής.

ΚΛΕΊΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, ανοίγω τον υπολογιστή, εκεί, παίρνω τον έλεγχο ενός διαστημοπλοίου, εξερευνώ, πετάω, χτίζω και καταστρέφω πολιτισμούς. Το μέλλον είναι δικό μου για να το κάνω ότι θέλω. Η επιλογή μου, το βιβλίο, η ταινία ή το παιχνίδι, από αυτό εξαρτάται η κατεύθυνση που θα πάρει.

ΑΛΛΑ ΌΧΙ, ΔΕΝ είναι έτσι τα πράγματα. Με αυτά και μ’ εκείνα, έχω χάσει το παρόν, έχω βυθίσει τον εαυτό μου σε ένα βούρκο φαντασίας, έχω γίνει έρμαιο των ορέξεων μου να είμαι κάποιος άλλος και όχι εγώ. Εγώ, δεν ξέρω να πολεμάω με σπαθί, δεν είμαι μάγος, δεν έχω διαστημόπλοιο να πετάω στα άστρα ή ρομπότ να κυβερνώ. Είμαι ένας ακόμη άνθρωπος που πρέπει να αντικρίσει την πραγματικότητα.

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, το Μέλλον, αλλά που πήγε το Παρόν, αυτό που σαν νέα γενιά θα κτίσω για μένα και τους απογόνους μου; Που πήγε η δράση. Ξύπνα, ξύπνα Νίκο μου φωνάζω. Είσαι εδώ, δράσε. Το όπλο σου σήμερα δεν είναι το σπαθί ή το λέηζερ, αλλά ο λόγος και η πέννα, άλλαξε τον κόσμο που σου παραδόσανε. Μην κάθεσαι, τρέξε, έχεις ήδη αργήσει να διεκδικήσεις την συνήδηση σου . . .

Υ.Σ. : Η έμπνευση μπορεί να έρθει ακόμη και κοιτώντας δύο άσχετες οικόνες και συγκρίνοντας τες. Τι θαύμα ο ανθρώπινος νους! Η πραγματική μαγεία!

Leave a Reply

