Εγώ … Συναντώ … Εμένα …


Πρώτα πρώτα, τούτο εν το απόλυτα προσωπικόν μου blog. Έχω ήδη αρχίσει άλλα δύο και το ένα το έχω αφήσει στην μοίρα του. Το πρώτον ήταν για το πανεπιστήμιο, σαν μίνι άσκηση που έπρεπε να κάνουμε κάθε εβδομάδα, ενώ το δεύτερο είναι η άποψη μου για το κόσμο. Ομολογουμένος όχι και τόσο επιτυχημένο ( http://malnicsworldview.blogspot.com/) το οποίο σκοπεύω να το συνεχίσω ώς άποψη και media interest  blog στα αγγλικά.

Εδώ, αγαπητοί μου αναγνώστες, θα διαβάζεται (ελπίζω) για προσωπικά μου θέματα, απόψεις και όπως συχνά κάνω περίεργες σκέψεις και απαντήσεις, κάτι σαν διάλογο με τον εαυτό μου για την ανάλυση του κόσμου … Βέβαια ο κόσμος αυτός, δεν είναι κατανάγκη και ο δικός σας, αν και κάποτε θα διασταυρώνονται.

Ευπρόσδεκτα όλα τα σχόλια, επικρίσεις, διορθώσεις, απόψεις κτλ … Σύρτε μου ότι θέλετε … πελλός είμαι τραβώ …

Βασικά, δημιούργησα αυτό το blog για να μπορώ να μπω στην Κυπριακή blogosphere (μπλογκόσφαιρα) αφού όπως βλέπω δεν τραβά τους Κυπραίους να δκιαβάζουν εγγλέζικα τζιαι ακόμα να βρω καμιά κοινότητα με κοινά ενδιαφέροντα με το αγγλικό μου blog για να μπω μέσα τζιαι να έχω κανένα αναγνώστη που να κάμνει τζιαι καμιά συζήτηση … τζιαι είμαι πολλά της συζήτησης, όπως λέει και ένας φίλος μου πολύλογάς.

Λία πράματα για μένα:

Είμαι φοιτητής του ΤΕΠΑΚ … καλόν κακόν … ο χρόνος θα το δείξει … στο τμήμα Επικοινωνίας και Σπουδών Διαδικτύου … Μεν με ρωτάτε τι φκένει που τζιμέσα, γιατί ούτε γω, ούτε οι καθηγητές μου νομίζω εκαταλάβαν ακόμα … Κάτι με media γενικά τζιαι διαδίκτυο  (εφώτισα σας νομίζω ;p). Πάντως, προς το παρόν πάω για Erasmus στη Σουιδία για 4 μήνες … μάλλον εν να μείνω χρόνο τελικά , αλλά ακόμα εν αποφάσισα τζιαι ακόμα εν εδεχτήκαν άρα εν να δείξει τζιαι τούτο.

Είμαι λίο φιλελεύθερος στις απόψεις μου … αλλά λίον … όπως κάθε κυπραίος κρύφκω αρκετό ρατσισμό, ξενοφοβία κτλ αρνητικά της κοινωνίας μας που προσπαθώ να καταπολεμήσω. Anw … see you soon!!!

Leave a Reply

